استند دستمال ایکیا

استند دستمال ایکیا TORKAD

از {{model.count}}
دسته : دستمال
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: فولاد گالوانیزه
  • ارتفاع: 28 سانتی متر
  • تولید کننده: IKEA
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
220,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

استند دستمال ایکیا TORKAD مناسب برای نگهداری دستمال آشپزخانه ، توالت و غیره. قابل استفاده به صورت رومیزی و یا دیواری ، دارای یک پایه پشتیبان برای راحت تر جدا شدن دستمال .

محصولات مرتبط

همه خانم ها هنگام آشپزی و حضور در آشپرخانه به تعداد دفعات زیادی سراغ دستمال آشپزخانه برای خشک کردن و یا تمیز کردن دست و صورت ، مواد غذایی ، ظروف و ... می روند . استند دستمال ایکیا TORKAD با توجه به فضای موجود و در دسترس شما این امکان را می دهد که بتوانید هم به صورت افقی و برای قرار دادن بر روی سطوح مثل کابینت ، میز و ...  و هم به صورت عمودی و با آویزان کردن از یک گیره از استند دستمال ایکیا TORKAD استفاده نمایید . همچنین ارتفاع 28 سانتی متری علاوه بر اینکه برای دستمال های سایز بزرگ مناسب هستند نیز به شما امکان استفاده از دستمال های سایز کوچک را نیز می دهند .

هنگام طراحی و ساخت استند دستمال ایکیا TORKAD به منظور راحت تر جدا کردن دستمال های آشپزخانه از قسمت خط برش ، از یک پایه پشتیبان استفاده نموده است .

جنس
فولاد گالوانیزه
ارتفاع
28 سانتی متر
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...