اسپرسوساز دلونگی DeLonghi Dedica EC685.M

De'Longhi Dedica Pump Espresso Manual Coffee Machine EC685.M (Metal)

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • برند: De'Longhi
  • رنگ: سیلور
  • ابعاد: ‎33 x 14.9 x 30.3 سانتی متر
  • حجم: 1 لیتر
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
12,435,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

با انتخاب De'Longhi Dedica EC685.M، شما یک تجربه اسپرسو ساز فوق العاده حرفه ای آمریکایی را تجربه کنید. این دستگاه قهوه‌ساز دستی مجهز به امکاناتی چون دستگاه فرم‌دهی بخار برای تهیه نوشیدنی‌های مختلف از جمله کاپوچینو و لاته ماکیاتو است. با سیستم گرمایش ترموبلاک آن، دستگاه دقت بالایی در حفظ دمای مناسب برای استخراج قهوه دارد. همچنین، این دستگاه دارای دستگاه فرم‌دهی بخار برای ایجاد فوم شیر با کیفیت است که برای دستیابی به قهوه‌های با طعم عالی بسیار حیاتی است. علاوه بر این، EC685.M از طراحی آسان تمیزکاری برخوردار است که تجربه استفاده از آن را بسیار راحت می‌کند. با طراحی فلزی زیبا و فضای کمی که اشغال می‌کند، این دستگاه یک انتخاب عالی برای هر آشپزخانه یا فضایی با شیکی و کاربردی است.

محصولات مرتبط

این دستگاه قهوه‌ساز De’Longhi دارای ویژگی‌های متنوعی است که تجربه ساخت قهوه را برای شما بهبود می‌بخشد:

1. **فرم فرم‌دهی بخار قابل تنظیم**: دستگاه قهوه‌ساز De’Longhi دارای یک فرم فرم‌دهی بخار نوآورانه است که به شما امکان می‌دهد به راحتی از فرم ایده‌آل برای کاپوچینو یا فرم صاف و نرم برای فلت وایت استفاده کنید. با تنها یک تنظیم ساده، شما می‌توانید به‌دست آورید که کدام کنسیستانس فرم برای انواع مختلفی از نوشیدنی‌های قهوه را داشته باشید و این امکان را به شما می‌دهد که به ترجیحات شخصی خود پاسخ دهید.

2. **تنظیم دمای آب مورد نظر**: این قهوه‌ساز امکان تنظیم دمای مورد نظر برای قهوه را فراهم می‌کند. این ویژگی برای علاقه‌مندان به قهوه که دمای خاصی را برای انواع مختلفی از قهوه‌ها می‌خواهند یا می‌خواهند با روش‌های مختلفی از قهوه‌ساز آزمایش کنند، بسیار مفید است.

3. **آماده‌سازی سریع در ۳۰ ثانیه**: این دستگاه قهوه‌ساز دارای ویژگی آماده‌سازی سریع است که به شما امکان می‌دهد به سرعت از قهوه مورد علاقه‌تان لذت ببرید. در فقط ۳۰ ثانیه، دستگاه دمای بهینه برای آب‌گیری را می‌رساند و این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید به سرعت و با کارآیی قهوه‌تان را آماده کنید، حتی در صبحانه‌های پرمشغله یا زمانی که شتاب دارید.

4. **ظرف چکان برای فنجان‌های لاته بلندتر**: برای جای‌دهی به فنجان‌های لاته بلندتر یا سایر لیوان‌های قهوه بزرگتر، دستگاه قهوه‌ساز De’Longhi دارای یک ظرف چکان ویژه است. این ظرف چکان قابل تنظیم یا حذف است و ارتفاع کافی برای فنجان‌های بلند بدون ایجاد هرگونه کثیفی یا ریزش را فراهم می‌کند. این ویژگی اطمینان می‌دهد که شما می‌توانید از انواع مختلفی از نوشیدنی‌های قهوه لذت ببرید بدون اینکه محدودیتی به دلیل اندازه فنجان داشته باشید.

5. **دکمه‌های دوزینگ قابل برنامه‌ریزی**: سازگاری برای دم کردن قهوه بسیار مهم است و دستگاه De’Longhi دکمه‌های دوزینگ قابل برنامه‌ریزی برای دوزینگ‌های تکی و دوتایی ارائه می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد که مقدار مورد نظر قهوه را برای هر دوز مقداری کنید و اطمینان حاصل کنید که هر بار نتایج یکسانی را خواهید گرفت.

رنگ
سیلور
ابعاد
‎33 x 14.9 x 30.3 سانتی متر
حجم
1 لیتر
کشور تولید کننده
آمریکا
توان
‎1350 وات
ولتاژ
‎220 ولت
جنس
استیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...