برس آشپزخانه ایکیا

برس آشپزخانه ایکیا RINNIG

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • طول: 29 سانتی متر
  • جنس دسته: پلاستیک پلی پروپیلن
  • جنس برس: پلی استر
  • جنس مکش: لاستیک مصنوعی
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
150,000
37%
95,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

برس آشپزخانه ایکیا RINNIG دارای لبه اسکرابر برس باعث از بین بردن و پاک شدن قسمت های سخت و یا مواد غذایی خشک شده بر روی سطح سینک و یا سطح ظروف شده (دارای مکش پلاستیکی برای چسبیدن به سطح سینک و یا کاشی ها)

محصولات مرتبط

برس آشپزخانه ایکیا RINNIG را می توانید برای مصارف مختلف مثل شستشوی ظروف و برای ازبین بردن روغن و یا باقی مانده ی غذا ( البته به جز قابمه ها و ظروف گرانیتی و تفلون که ممکن است باعث از بین رفتن لایه نچسب آن ها شود )  ، شستن میوه ها و برای از بین بردن گل و لای بین سبزیجات ، سیب رمینی ، هویج و ... ، و یا نظافت سینک و کاشی ها و ...  تهیه و استفاده کنید .

طول دسته این برس 29 سانتی متر می باشد تا شما هنگام نظافت مشکلی برای بلند بودن و یا کوتاه بودن آن نداشته باشید و به راحتی بتوانید آن را دردست گرفته و کار خود را تمام نمایید . پلس استر استفاده شده در ساخت برس نیز باعث بالابردن کیفیت و قدرت تمیز کنندگی آن شده تا شما بتوانید با خیالی آسوده از مواد غذایی استفاده نمایید و یا از تمیزی و شفافیت کاشی و سینک لذت ببرید .  

همچنین برس آشپزخانه ایکیا RINNIG دارای یک مکش پلاستیکی در پایین دسته میباشد تا شما بعد از اتمام کار بتوانید برای خشک شدن مویه ها و جلوگیری از تماس آن با ظروف به سینک و یا کاشی ها بچسبانید .

طول
29 سانتی متر
جنس دسته
پلاستیک پلی پروپیلن
جنس برس
پلی استر
جنس مکش
لاستیک مصنوعی
رنگ
مشکی و صورتی
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...