برس حمام حیوانات چیبو

برس حمام حیوانات چیبو TCHIBO

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: پلاستیک
  • ابعاد: ارتفاع : 10.5cm قطر : 6.5 8cm طول موهای برس : 2.5cm دکمه فشاری : 5cm ارتفاع : 2.5cm
  • ظرفیت: 140Ml
  • گونه حیوان: سگ گربه اسب
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
645,000
24%
495,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

برس حمام حیوانات چیبو Tchibo این برس با متریال نانو و سیلیکونی نرمی و راحتی را در هنگام حمام پت به حیوان می بخشد . داخل این برس را ابتدا با شامپو پر کرده و سپس با یک فشار کوچک کف خارج شده از آن را روی بدن حیوان کشیده و شروع به شستشو میکنید . در هنگام شستشو حیوان احساس راحتی و ماساژ را دارد به همین دلیل آرام و راحت منتظر اتمام حمام می نشیند و از حمام لذت میبرد . با این برس به راحتی سر و صورت و بدن و پاهای حیوان را میتوانید شستشو دهید و همچنین علاوه بر حمام به عنوان شانه و برس ماساژ نیز میتوانید از این برس استفاده نمایید .

محصولات مرتبط

قسمت دایره ای بالایی را باز کنید، مقدار مناسبی مایع حمام اضافه کنید و سپس قطعات را پیچ کنید، که راحت است و باعث صرفه جویی در مایع حمام می شود. قابل جدا شدن: برس دوش را می توان به 5 قسمت تقسیم کرد که می توان آن را به طور جداگانه تمیز کرد که بسیار راحت است. دلایل حمام کردن حیوانات خانگی: ترشحات غدد چربی سگ بوی خاصی دارد.  این ترشحات دارای خصوصیات روغنی هستند و همراه با کثیفی موجود در بدن، به راحتی موهای حیوان خانگی را به هم می ریزد و بوی بدی می دهد.

جنس
پلاستیک
ابعاد
ارتفاع : 10.5cm
قطر : 6.5 8cm
طول موهای برس : 2.5cm
دکمه فشاری : 5cm
ارتفاع : 2.5cm
ظرفیت
140Ml
گونه حیوان
سگ
گربه
اسب
رنگ
سرمه ای
تولید کننده
TCHIBO
کشور سازنده
آلمان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...