تخته سبزیجات ایکیا

تخته سبزیجات ایکیا FINFORDELA

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: پلاستیک پلی اتیلن
  • ضخات: 1 میلی متر
  • طول: 28 سانتی متر
  • عرض: 36 سانتی متر
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
195,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

تخته سبزیجات ایکیا FINFORDELA مناسب برای خرد کردن انواع سبزیجات مثل کاهو ، سبزی ، خیار و گوجه و ... همچنین ریز کردن گوشت و ماهی و مرغ ، دارای انعطاف برای خالی کردن راحت تر محتویات - شامل دو عدد در هربسته بندی ابعاد

محصولات مرتبط

معمولا در هر آشپزخانه ای از تخته گوشت برای خرد کردن سبزیجات و گوشت استفاده می شود اما استفاده از این وسیله کاربردی اگر به درستی نباشد باعث جمع شدن باکتری هایی مثل ایی کولای و سالموناد می شود که منجر به مسمومیت های غذایی می شود .

درست است که تخته گوشت از جمله لوازمی است که تنوع زیادی دارد اما از مزیت های تخته آشپزخانه های پلاستیکی می توان به انعطاف پذیر بودن این تخته برای راحت تر خالی کردن محتویات روی آن اشاره کرد و نداشتن حفره بخاطر اسفنجی  که این امر سبب تمیز شدن به راحتی تخته و جمع نشدن باکتری ها نسبت به تخته های چوبی می شود ، همچنین جنس پلاستیکی بودن این تخته باعث می شود که نسبت به تخته های سرامیکی و شیشه ای از کند شدن چاقو و کارد جلوگیری می کند .

تخته سبزیجات ایکیا FINFORDELA با سایز 28 در 36 به شما این امکان را می دهد که به راحتی در کابینت و یا کشوهای آشپزخانه جای گیرد لازم به ذکر است تنها رعایت این نکته که این تخته را باید با دست بشویید را فراموش نکنید .

پس می توانیم در یک جمع بندی کلی بگوییم که تخته سبزیجات ایکیا FINFORDELA از لحاظ حفظ سلامتی و سالم تر بودن مواد غذایی ، شستشوی راحت تر ، و قیمت مناسب تر نسبت به نمونه های دیگر خود می باشد.

جنس
پلاستیک پلی اتیلن
ضخات
1 میلی متر
طول
28 سانتی متر
عرض
36 سانتی متر
شستشو با دست
بله
تعداد در هر پک
۲ عدد
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...