توستر 2 اسلاید براون

توستر نان 900 وات براون مدل BRAUN HT1010

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: توستر نان 900 وات براون مدل BRAUN HT1010
  • برند: Braun
  • کشور سازنده: آلمان
  • قابلیت: برشته کردن نان, قابلیت یخ زدایی, گرم کردن مجدد
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
3,750,000
18%
3,100,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

توستر نان براون دارای موتور با توان مصرفی 900 وات و بدنه‌ای از جنس پلاستیک مستحکم می‌باشد. به علاوه در قسمت بالای آن شیارهایی قرار دارد که شما می‌توانید نان‌های توست را با ضخامت‌های مختلف وارد کنید. این توستر دارای امکانات فراوانی مانند یخ زدایی یا گرم کردن نان‌های برشته و معمولی است و  تنها با فشردن یک دکمه قابل انجام است. یک سینی کشویی در پایین توستر وجود دارد که برای جمع آوری خرده‌های نان کاربرد دارد، در هر بار استفاده هم این سینی تخلیه می‌شود تا در دفعات دیگر بوی سوختگی ایجاد نشود.

محصولات مرتبط

طرز کار توستر نان بسیار راحت است. در مرحله اول تکه های نان را درون دریچه دستگاه قرار می دهید. سپس درجه دستگاه را با توجه به سلیقه خودتان و میزان داغی که از نان تان انتظار دارید تنظیم می کنید. سپس با استفاده از دست، اهرم را به سمت پایین کشیده تا عملیات برشته شدن نان توسط دستگاه شروع شود.

در نهایت بوی نان تازه ای که به مشامتان می خورد گویای اتمام کار است و می توانید نان داغ خود را جهت یک صبحانه شاهانه بیرون بیاورید. خاموش شدن نان توستر با فشاری که با دست به اهرم وارد می شود، انجام می گیرد.

البته باید به این نکته ظریف توجه نمایید که اگر توستر نان را تازه خریده اید و هنوز با طرز کار و میزان درجه های آن آشنای کامل ندارید، پیشنهاد ما به شما این است که از درجه کم شروع کنید. توجه کنید که هر چه ضخامت نان بیش تر باشد باید دستگاه را روی درجه بالا تری تنظیم نمود. نان های ایرانی با توجه به نازک بودنشان نیازمند درجات پایین می باشند.

البته به این نکته توجه داشته باشید که هنگامی که دستگاه روشن است، از فرو کردن هر جسم فلزی به داخل آن خودداری کنید. چرا که باعث خراب شدن دستگاه توستر نان خواهید شد و صرف نظر از پرداخت هزینه گزاف جهت تعمیر، باید زمان زیادی را نیز بدون نان گرم سر کنید. در نتیجه پیشگیری بهتر و به نفع تر از تعمیر است. همچنین دستگاه را در دسترس کودکان قرار ندهید.

نام محصول
توستر نان 900 وات براون مدل BRAUN HT1010
کشور سازنده
آلمان
قابلیت
برشته کردن نان, قابلیت یخ زدایی, گرم کردن مجدد
قدرت
900 وات
ابعاد
21.6x31x19 سانتی متر
وزن
1.5کیلو گرم
رنگ
سفید
جنس
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...