جا مایع ایکیا

جا مایع ایکیا EKOLN

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس بدنه: ظروف سنگی ، لعاب رنگی
  • جنس پمپ: پلاستیک پلی پروپیلن ، فولاد ضد زنگ
  • ارتفاع: 18 سانتی متر
  • حجم: 300 میلی لیتر
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
315,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

جا مایع ایکیا EKOLN مناسب برای استفاده مایع دستشویی یا ظرفشویی و یا صابون مایع ، دارای طراحی مدرن و مینیمالیستی که می تواند با تعدادی زیادی از لوازم ست و همراه شود . پمپ با کیفیت با طول عمر بالا.

محصولات مرتبط

جا مایع ایکیا EKOLN را میتوانید به صورت ست همراه با جای صابون ایکیا تهیه و استفاده نمایید . جای مایع ایکیا باعث صرفه جویی در مصرف مایع دستشویی و یا ظرفشویی می شود همچنین ابعاد و حجم مناسب و وزن سبک آن در کنار پمپ عالی که به شما امکان استفاده از محتوی داخل آن را تا پایان میدهد از ویژگی های مثبت و مزایای انتخاب این محصول می باشد ، شما میتوانید بعد از اتمام صابون مایع و مایع ظرفشویی و ... درب جای مایع را از قسمت پمپ باز کرده و مجدد آن را از شوینده مورد نظر پر نمایید و این کار را بارها تکرار و از آن استفاده کنید .

جا مایع ایکیا EKOLN  دارای رنگ سبز و طراحی مدرن و مینیمالیستی بوده که به راحتی با اکثر لوازم آشپزخانه و سرویس بهداشتی ست می شود و در بین لوازم و محصولات بهداشتیی ایکیا طرفداران زیادی دارد .

جنس بدنه
ظروف سنگی ، لعاب رنگی
جنس پمپ
پلاستیک پلی پروپیلن ، فولاد ضد زنگ
ارتفاع
18 سانتی متر
حجم
300 میلی لیتر
رنگ
صورتی
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...