روتختی کودک ایکیا

روتختی کودک ایکیا GULSPARV

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: 100% پنبه
  • ابعاد کاور لحاف: طول : 125cm عرض : 110cm
  • ابعاد کاور متکا: طول : 55cm عرض : 35cm
  • قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی: دارد ( دمای 60C)
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
435,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

روتختی کودک ایکیا GULSPARV ساخته شده از پنبه و مواد طبیعی و بادوام که باهربار شستشو نرم تر می شود ، تست و آزمایش شده برای آسیب نرسیدن به پوست کودک . (شامل یک کاور لحاف و یک کاور متکا)

محصولات مرتبط

یکی از دغدغه های والدین امروزه چیدمان اتاق خواب فرزندان شان است تا برای استراحت ، بازی ، مطالعه و تنها ماندن در اتاق  مشکلی نداشته باشند مسئله دیگری که معمولا ذهن آنها را درگیر میکند راحتی و آسایش کودکان هنگام خواب است تا مشکلی نداشته باشند .

روتختی کودک ایکیا GULSPARV به خاطر استفاده از پنبه که نرم و طبیعی میباشد احساس راحتی به فرزند شما هدیه میدهد و با هر بار شستشو این نرمی و احساس راحتی بیشتر می شود همچنین استفاده از لیوکل در تار و پود روتختی باعث می شود که رطوبت بدن کودکان را عبور کند که مانع از عرق کردن به خاطر دراز کشیدن بر روی روتختی می شود و شما میتوانید بدون هیچ نگرانی آنها را موقع خواب در اتاق شان تنها بگذارید . 

روتختی کودک ایکیا GULSPARV نیز به خاطر طراحی کودکانه و استفاده از رنگ های شاد کودکان را تشویق به خوابیدن روی تخت به تنهایی کرده و زیبایی خاصی به اتاق شان ارائه میدهد . این روتختی شامل یک کاور لحاف به ابعاد 110 در 125سانتی متر و یک کاور متکا با ابعاد 35در 55سانتی متر می باشد که به شما این امکان را می دهد در صورت کثیف شدن بتوانید از دمای حداکثر 60 درجه سانتیگراد و لباسشویی برای شستشو و در نهایت برای برای گرفتن نم و سریع تر خشک شدن از اتو و دمای حداکثر 200 درجه سانتیگراد برای این کار استفاده نمایید .

جنس
100% پنبه
ابعاد کاور لحاف
طول : 125cm
عرض : 110cm
ابعاد کاور متکا
طول : 55cm
عرض : 35cm
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
دارد ( دمای 60C)
قابل خشک کردن با اتو
دارد ( دمای حداکثر 200C)
تعداد در هر پک
یک کاور لحاف و یک کاور متکا
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...