سبد سرو ایکیا

سبد سرو ایکیا ARBETE

از {{model.count}}
دسته : سبد
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: فولاد ضد زنگ
  • ابعاد: طول : 32 سانتی متر عرض : 30 سانتی متر ارتفاع: 10 سانتی متر قطر: 32 سانتی متر
  • مراقبت: با یک پارچه مرطوب تمیز گردد .
  • رنگ: مشکی
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
380,000
10%
345,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

سبد سرو ایکیا ARBETE مناسب برای سرو و پذیرایی میوه و یا استفاده به عنوان دکور دارای شبکه توری شکل رنگ مشکی و دوام و عمر طولانی، در هنگام استفاده از سبد سرو ایکیا ARBETE فقط به این نکته توجه کنید که بعد از رفتن میهمانان و مرتب کردن و شستن ظروف ،  سبد میوه را باید با یک پارچه مرطوب تمیز و برای پذیرایی های بعدی آماده کنید تا ظرف شما عمر طولانی تری داشته باشد .

محصولات مرتبط

یکی از راه های تزیین میزهای عسلی جلو مبلی و یا اپن آشپزخانه استفاده از یک ظرف دکوراتیو برای دکوراسیون همراه با میوه های رنگارنگ  یا شکلات های زیبا و یا به تنهایی میباشد ، سبد سرو ایکیا ARBETE با طراحی منحصر به فرد خود به شکل یک شبکه توری مانند و به رنگ مشکی می باشدکه می تواند به عنوان مرکزیت میز شما هنگام پذیرایی از میهمانان باشد و دیگر اکسسوری ها در اطراف آن گرداگرد قرار گیرند .

اگر میهمانی شما حالت رسمی تر و مجلل تری نسبت به دیگر دورهمی های همیشگی تان دارد میتوانید از دیگر ظروف کلاسیک مشکی ایکیا برای پذیرایی استفاده کنید تا در کنار یک فضای دوستانه و صمیمی یک طراحی مدرن و متمایز را تجربه کنید .

 

جنس
فولاد ضد زنگ
ابعاد
طول : 32 سانتی متر
عرض : 30 سانتی متر
ارتفاع: 10 سانتی متر
قطر: 32 سانتی متر
مراقبت
با یک پارچه مرطوب تمیز گردد .
رنگ
مشکی
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...