سینی ایکیا

سینی ایکیا ROMANTISK

از {{model.count}}
دسته : سینی
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: فولاد - پوشش پودر پلی استر
  • طول: 52 سانتی متر
  • عرض: 39 سانتی متر
  • تولید کننده: IKEA
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
815,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

سینی ایکیا ROMANTISK مناسب برای سرو و پذیرایی انواع نوشیدنی های گرم مثل چایی ، دمنوش ، قهوه و ... و یا نوشیدنی خنک مثل آبمیوه ها ، شیر ، شیک و ... ، دارای لبه برای محافظت از لوازم داخل سینی دارای اندازه بزرگ و مناسب برای استفاده و پذیرایی در میهمانی ها و کیفیت بالا ، دارای دسته های محکم در طرفین .

محصولات مرتبط

از سینی صورتی ایکیا ROMANTISK می توانید برای سرو و پذیرایی انواع نوشیدنی های گرم و سرد مثل آبمیوه و شربت ، چای و قهوه ، میوه و شیرینی ها و ... در میهمانی ها و جمع های خانوادگی تان استفاده کنید .

طول 52 سانتی متری و عرض 39 سانتی متری سینی نیاز شما را برای کمبود فضا و جا برای لوازم پذیرایی و همچنین رفت و آمد بیشتر به آشپزخانه از بین می برد . وجود لبه و دیواره ی حدودا 3 سانتی متری و طرحدار توری مانند علاوه بر اینکه در دور تا دور سینی امنیت بشقاب ها و لیوان های داخل آن را برای جلوگیری از سر خوردن و افتادن تنظیم و محافظت می کند به زیبایی در عین حال ساده بودن ظاهر سینی صورتی کمک کرده تا آن را به یک کالای کاربردی و کلاسیک و مدرن تبدیل نماید تا محبوبیت خاصی بین بانوان داشته باشد .

دسته های توکار بیضی مانند در دو طرف طولی سینی و جنس مستحکم آن از فولاد نیز شما را از هر گونه نگرانی بابت کنده شدن دسته ها به خاطر سنگین شدن وزن سینی دور می کند و به شما کمک میکند که با خیالی آسوده و در آرامش کامل از دورهمی و میهمانی تان لذت ببرید .

جنس
فولاد - پوشش پودر پلی استر
طول
52 سانتی متر
عرض
39 سانتی متر
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...