شیور صورت زنانه براون Braun Fs1000

شیور زنانه براون Braun

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: ۱۰سانتی متر
  • کاربرد: رفع موثر و ملایم موهای زائد صورت زنان
  • رنگ: سفید
  • مدل: Braun
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
2,990,000
22%
2,340,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

شیور زنانه براون Braun ماشین اصلاح صورت براون مناسب بانوان دقیقا همان چیزی هست که روز و در هر شرایط به آن نیاز پیدا میکنید.قیمت مناسب ابعاد کوچک و هر ویژگی که بتوانید آن را با خود حمل کنید داراست.ماشین اصلاح براون مدل fs 1000 در کمتر از 3 ثانیه صورت را عاری از مو خواهد کرد و بر خلاف اپیلاتور ها و موکن های صورت هیچگونه دردی نخواهد داشت و مزیت فوق العاده این دستگاه در نحوه اصلاح میباشد که با تیغ نیز متفاوت است و بعد از اصلاح نتیجه زبری را حس نخواهید کرد. ماشین اصلاح صورت بانوان براون وسیله ای مناسب برای قبل از آرایش کردن و ایجاد پوستی صاف برای بهتر عمل کردن مواد آرایشی مثل کرم پودر خواهد بود.این دستگاه توانایی گرفتن ریز ترین و درشت ترین مو ها رو دارد و انرژی مصرفی آن با یک باتری قلمی تامین میگردد.

محصولات مرتبط

استفاده آسان در مناطق چالش برانگیز موهای صورت را در نواحی مانند لب بالایی، چانه و گونه ها به راحتی پاک کنید. طراحی چرخشی این پاک کننده موهای صورت به پوست شما می رسد و حتی در سخت ترین زوایای آن را سریع و موثر می کند.

طراحی ظریف شکل جمع و جور Mini Hair Remover امکان استفاده ساده و محتاطانه را در هر زمان که نیاز به اصلاح سریع داشتید، می دهد.


ابعاد
۱۰سانتی متر
کاربرد
رفع موثر و ملایم موهای زائد صورت زنان
رنگ
سفید
مدل
Braun
طراح
Cordless
کشور سازنده
آلمان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...