ظرف سیلیکونی در دار Cozihom

ارسال سفارشی 25 تا 30 روز کاری

ظرف نگهداری مواد غذایی سیلیکونی جمع شونده Cozihom، ظرف کنترل بخش با درب گیره دار، قابل انباشته شدن، صرفه جویی در فضا، مایکروویو/یخچال/فریزر/ماشین ظرفشویی ، بسته 4 عددی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • ظرفیت: ۱۴۷ میلی‌لیتر
  • ابعاد: ۱۶٫۵x۱۱٫۵x۶٫۵ سانتی‌متر
  • جنس: سیلیکون
  • مزایا: جلو گیری از وارد شدن هوا درب محکم، ایمن در مایکروف...
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
1,470,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

این ظرف غذایی از جنس سیلیکون و مواد پلی پروپیلن پیشرفته تهیه شده است که انعطاف‌پذیر، قابل استفاده مجدد، مقاوم و بدون سمیت، غیر چسبنده، بدون لاتکس و بدون BPA می‌باشد. قابل استفاده در مایکروویو، یخچال، فریزر و ماشین ظرفشویی است. می‌تواند در دماهای بین منفی ۲۰ درجه سانتیگراد تا ۱۰۵ درجه سانتیگراد کار کند. قابلیت جمع‌شدن و تراکم دارد، بسیار مناسب برای حمل و نقل و پس از تاشدن، بیش از ۵۰٪ از فضا را صرفه‌جویی می‌کند. عالی برای نگهداری در کابینت است. دارای درپوش قفل‌پذیر با عملکرد عالی در مهار نشتی می‌باشد. درپوش شفاف به شما اجازه می‌دهد تا غذا را بدون باز کردن ظرف مشاهده کنید. ظرفیت ۱۴۷ میلی لیتر دارد که برای نگهداری مایعات و یا مواد غذایی مانند میوه، سبزیجات و غلات مناسب است. همچنین گزینه‌ی مناسبی برای کسانی است که به کنترل به اندازه‌ی وعده‌های غذایی روزانه‌شان اهمیت می‌دهند.

محصولات مرتبط

ظرفیت
۱۴۷ میلی‌لیتر
ابعاد
۱۶٫۵x۱۱٫۵x۶٫۵ سانتی‌متر
جنس
سیلیکون
مزایا
جلو گیری از وارد شدن هوا درب محکم، ایمن در مایکروفر، جمع شونده، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
دمای قابل تحمل
20- تا 105 درجه سانتی گراد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...