لانچ باکس ایکیا

ظرف غذای ایکیا IKEA 365

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: پلاستیک پلی پروپیلن
  • طول: 15cm
  • عرض: 15cm
  • ارتفاع: 6cm
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
435,000
37%
275,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

ظرف غذای ایکیا  IKEA365 دارای پنج محفظه برای نگهداری انوع غذاهای گرم و سرد همراه با دسر و سالاد و ماست و ... دارای ابعاد مناسب برای قرارگیری راحت در کوله پشتی و کیف دارای درب قفلی برای نگهداری غذابرای مدت طولانی قابل استفاده به صورت یک یا چندین ظرف همراه یکدیگر

محصولات مرتبط

ظرف غذای ایکیا  IKEA365 یکی از پر کاربردی ترین ظروف به حساب می آید چراکه اغلب ما بیشتر وقت خود را بیرون از منزل به سر می بریم و حتما یک یا دو وعده غذای خود را در محل کار هستیم پس بنابراین برای بردن غذای خانگی خود باید از ظرفی استفاده کنیم که فضا و حجم کمی از کیف یا چمدان مان را اشغال کند .

ظرف غذای ایکیا از پلاستیک مرغوب ساخته شده است که میتوان به راحتی مواد غذای گرم یا سرد خود را در قسمت اصلی ظرف و غذاهای خشک و یا مثلا دسر همراه غذا را در محفظه های دیگر آن ریخته و با استفاده از درب قفلی برای مدت طولانی از آن ها نگهداری کنیم چرا که این نوع درب مانع از ورود هوا و آلودگی به درون محتوی لانچ باکس شده و تازگی و تمیزی غذا را حفظ میکند به طوریکه شما میتوانید با توجه به حجم غذا و مواد غذایی همراه آن مثل ماست ، دسر ، سالاد و ... از یک و یا چند ظرف نگهداری استفاده نمایید .

شما میتوانید در زمان گرسنگی درب ظرف را برای خروج بخار به حالت نیم باز گذاشته و آن را درون مایکروویو گرم و نوش جان نمایید و در نهایت با استفاده از ماشین ظرفشویی ظرف نگهدارنده ایکیا را بشوئید .

جنس
پلاستیک پلی پروپیلن
طول
15cm
عرض
15cm
ارتفاع
6cm
حجم
750ml
قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی
دارد
قابلیت استفاده مایکروویو
دارد ( 100C )
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...