عروسک سگ ایکیا

عروسک سگ ایکیا KLAPPAR

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: 100% پلی استر
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی: دارد (دمای 40C)
  • تولید کننده: IKEA
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
590,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

عروسک سگ ایکیا KLAPPAR می تواند یک دوست خوب برای کودکان باشد که در همه احوالات کودک زمان خواب ، بازی ، استراحت و تفریح همراه اوست که به راحتی در آغوش جای میگرد به دلیل نرمی بالامناسب برای سنین 12 ماهگی به بالادارای علامت استاندارد اروپاالیاف و پارچه برای تماس با پوست کودک تست و آزمایش شده .

محصولات مرتبط

امروزه با توجه به تنوع عروسک و اسباب بازی ها اما باز هم میبینیم که کودکان یک عروسک را به عنوان اسباب بازی اصلی شان دوست دارند به طوریکه همیشه در زمان خواب ، بازی ، استراحت و تفریح همراه شان است و حتی با آن صحبت میکنند و جایگزین یک دوست جدانشدنی برای فرزندان و کودکان مان است. اگر دقت کنیم در اکثر موارد از ویژگی های این عروسک ها نرم و لطیف بودن و به راحتی در بغل جای گرفتن است و خیلی از کودکان برای ارتباط گرفتن با این نوع از اسباب بازی هایشان عروسک های حیوانی مثل سگ ، خرگوش ، خرس و ... را انتخاب می کنند .

عروسک سگ ایکیا KLAPPAR می تواند یک انتخاب کاملا هوشمندانه و صحیح برای فرزند دلبند شما باشد چرا که علاوه بر تمام ویژگی های ذکر شده در بالا دارای علامت استاندارد اروپا بوده و پارچه و الیاف آن برای تماس با پوست کودک کاملا تست و آزمایش شده است .

چنانچه کودک شما از 12 ماهگی عبور کرده است عروسک سگ ایکیا KLAPPAR را می تواند به راحتی انتخاب نماید .

جنس
100% پلی استر
قابل شستشو در ماشین لباسشویی
دارد (دمای 40C)
تولید کننده
IKEA
حسینی نسب آستانه

جنسش خوبه و زیباست.

187 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...