قمقمه استیل چیبو

قمقمه استیل چیبو TCHIBO

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: استیل
  • حجم: 400ml
  • نوع خروجی مایع: پیچی
  • نوع دهانه: پیچ
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
785,000
34%
520,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

قمقمه استیل چیبو Tchibo داشتن یک قمقمه کوچک با کیفیت در هنگام سفر یا محل کار برای نگهداری انواع نوشیدنی های سرد و گرم مورد علاقه، یکی از بالاترین لذت ها برای هر کسی در زندگی می باشد. فلاسک فلزی دو جداره چیبو که درب آن نیز به صورت یک فنجان کاربردی طراحی شده است بهترین پاسخ به این نیاز می باشد. بدنه این فلاسک از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. درب آن نیز از نوع پیچی بوده و عایق بودن فلاسک را تکمیل می نماید. حجم این فلاسک در حدود 700 سی سی و حجم فنجان آن در حدود 180 سی سی است. مواد سازنده آن نیز کاملا ایمن بوده و هیچ گونه ترکیباتی به نوشیدنی شما پس نخواهد داد. باید این مساله را در نظر گرفت به دلیل استیل بودن جنس این محصول در اثر ریختن آب گرم، داغ خواهد شد.

محصولات مرتبط

جنس
استیل
حجم
400ml
نوع خروجی مایع
پیچی
نوع دهانه
پیچ
تولید کننده
TCHIBO
کشور سازنده
آلمان
ناشناس

سلام. فقط برای آب با دمای معمولی خوبه. آب داغ بریزین بدنه‌اش پوست رو میسوزونه. آب یخ بریزین هم بدنه‌اش بسیار سرد میشه و روش حالت میعانی پیدا میکنه. فقط برای آب معمولی خوبه که یه بطری آب معدنی هم همون کار رو انجام میده. فقط ظاهر زیبا داره

192 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...