ماگ مسافرتی ایکیا

ماگ مسافرتی ایکیا TROLIGTVIS

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: NOTRANS
  • ارتفاع: 12cm
  • حجم: 0.3L
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی: دارد
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
115,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

ماگ مسافرتی ایکیا TROLIGTVIS مناسب برای همراه داشتن در هنگام سفر ، پیک نیک ، و یا استفاده در محل کار ، باشگاه و ورزش ، هنگام رانندگی است. این محصول با طراحی جذاب و منحصر به فرد دارای درب برای جلوگیری از ریختن محتویات داخل ماگ و مناسب برای سرو انواع نوشیدنی های گرم و خنک در تمامی مدل ها است. (این ماگ برای هدیه دادن هم پیشنهاد میشود.)

محصولات مرتبط

امروزه ماگ ها طرفداران زیادی را بین همه اقشار از بانوان ، آقایان ، نوجوانان و ... برای استفاده در مکان های مختلف مثل کوهنوردی ، پیاده روی ، باشگاه و در زمان ورزش ، گردش و سفر و پیک نیک ، هنگام کار در محیط کار و یا حتی در خانه برای سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم از آن استفاده نمود ، درواقع ماگ ها را میتوان به یک لیوان همه کاره و در دسترس تشبیه کنیم که در مدل ها و رنگ های مختلف طراحی و تولید می شوند .

ماگ مسافرتی ایکیا TROLIGTVIS با طراحی ظاهری شبیه به یک بلوط همراه با درب در رنگبندی مختلف تولید شده است که از مزایای درب دار بودن آن می توانیم به حفظ محتویات درون ماگ و جلوگیری از ریختن بیرون و کثیف شدن کیف ، میز و محیط اطراف ، جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی به درون لیوان ،  همچنین جلوگیری از سرد شدن و یا گرم شدن سریع نوشیدنی ، و یا حتی حفظ امینیت در هنگام رانندگی و سرو نوشیدنی اشاره کنیم که شما برای پر کردن و استفاده از ماگ مسافرتی ایکیا TROLIGTVIS تنها کافیست درب ماگ را باز و آن را با نوشیدنی دلخواه تان پر نمایید و در هنگام سرو نیز از سوراخ ایجاد شده روی درب محتوی لیوان را میل نمایید و نگرانی بابت خروج مایعات از دیواره های ماگ نداشته باشید و سپس پس از استفاده همراه دیگر ظروف با ماشین ظرفشویی ماگ مسافرتی ایکیا را بشوئید .

در صورتی که بخواهید مایع درون ماگ را گرم نمایید با استفاده از مایکروویو تا دمای 100 درجه سانتیگراد این عمل امکان پذیر بوده و خطری برای سلامتی شما ندارد .

جنس
NOTRANS
ارتفاع
12cm
حجم
0.3L
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد
قابلیت استفاده در ماکروویو
دارد
رنگ
صورتی
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...