میز پاتختی ایکیا

میز پاتختی ایکیا MALM

از {{model.count}}
دسته : میز
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
1,580,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

میز پاتختی ایکیا MALM قابل استفاده به عنوان میز کنار تخت و یا میز کنار مبلمان دارای دو کشو برای نگهداری لوازم کوچک و یا مورد نیاز همچنین از صفحه برای نگهداری آباژور ، گلدان و کتاب و یا ... میتوانید استفاده نمایید.

محصولات مرتبط

میز پاتختی ایکیا MALM به شما کمک میکند که هنگام شب لیوان و بطری آب , عینک ، کتاب و ساعت ، گوشی موبایل و ... را که ممکن است در طی شب و یا صبح زمانی که بیدار می شوید و به آن ها نیاز دارید را نزدیک خود و در کنار تخت تان داشته باشید بدون اینکه شب هنگام آسیب و یا صدمه ای ناشی از غلت زدن و یا افتادن از روی تخت به پایین را همراه داشته باشد .

همچنین لازم به ذکر است که میز پاتختی ایکیا MALA  دارای دو کشو به عمق داخلی 43 سانتی متر برای نگهداری لوازم شخصی شما مثل شارژر ، شانه و یا حتی بخشی از لباس های زیرتان می باشد  .

طراحی ساده پاتختی ایکیا این امکان را به شما میدهد که حتی در کنار سرویس مبلمان تان برای گذاشتن یک آباژور رومیزی شیک و یا یک گلدان گل که زیبایی منزل شما را دوچندان می نماید ، نیز استفاده نموده و در هنگام نشستن گرد و غبار از یک پارچه تمیز و مرطوب برای زدودن آن ها استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...