پرز گیر لباس ایکیا

پرز گیر لباس ایکیا BASTIS

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: پلاستیک پلی پروپیلن
  • طول: 22 سانتی متر
  • طول کلی رول: 8.8 متر
  • قطر: 5 سانتی متر
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
85,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

پرز گیر لباس ایکیا BASTIS به راحتی و سریع میتوان با پرز گیر پارچه ایکیا BASTIS گرد و غبار و موهای حیوانات را از روی لباس ، فرش ،مبلمان و صندلی ماشین گرفت. (دارای یک حفره روی دسته برای آویز کردن رول در جای دلخواه)

محصولات مرتبط

پرزگیر پارچه ایکیا BASTIS یکی از لوازمی می باشد که میتواند کارایی بالایی برای شما داشته باشد .

یکی از مزیت های پرزگیر برای تمیز کردن سرویس مبلمان و جدا کردن گرد و غبار روی آن نسبت به جاروبرقی و یا جاروهای شارژی سبک و در دسترس بودن همیشگی آن ، نداشتن هیچ وسیله جانبی دیگر و صرفه جویی در مصرف انرژی می تواند باشد .

و یا زمانیکه قصد رفتن به یک جلسه مهم کاری و یا یک میهمانی بزرگ را دارید و با پرزهای ریز روی پارچه که به علت استفاده نکردن لباس برای یک مدتی می باشد مواجه می شوید میتوانید در یک زمان کوتاه و با سرعت بالا با استفاده از پرزگیر ، پرزهای لباس را دور کنید .

همچنین اگر در منزل تان از حیوانات خانگی نگهداری میکنید برای جدا کردن موها و پشم های جدا شده از روی بدن شان نیز می توانید پرزگیر پارچه ایکیا را برای این کار انتخاب کنید و پس از استفاده آن را از سوراخ انتهایی دسته در جای دلخواه تان آویزان نمایید .

یکی دیگر از مزیت های این محصول این است که اگر رول ورق تمام شد با تهیه و خرید یک رول دیگر می توانید از پرزگیر بارها و بارها مجددا استفاده کنید .

جنس
پلاستیک پلی پروپیلن
طول
22 سانتی متر
طول کلی رول
8.8 متر
قطر
5 سانتی متر
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...