کاور لباس ایکیا

کاور لباس ایکیا SKUBB

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: 100% پلی استر
  • دوعدد سایز: 60x105 سانتی متر
  • یک عدد سایز: 60x135 سانتی متر
  • تولید کننده: IKEA
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
495,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

کاور لباس ایکیا SKUBB مناسب برای محافظت از کت و شلوار ، لباس مجلسی و بقیه البسه در برابر گرد و غبار و کثیفی . ارایه شده در پک های سه تایی در دو سایز مختلف. (هرگز شسته نشود)

محصولات مرتبط

هر خانواده ایرانی جهت خرید انواع لباس سالانه هزینه زیادی صرف میکند بنابراین با خرید یک کاور مناسب برای انواع کت و شلوار گران قیمت یا مانتو ؛ پالتو ؛ لباس شب یا به اصلاح لباس مجلسی به کیفیت و حفظ نظافت آنها کمک بسزایی می کند.

کاور لباس ایکیا  SKUBB  از جمله بهترین کالا در بازار است که برای نگهداری و حفظ انواع لباس میتوان از آن استفاده کردو با تهیه این کاور ایکیا SKUBB کت و شلوار و یا انواع لباس های دیگر همیشه تمیز و بدون چروک خواهند ماند.

با قرار دادن لباس داخل کاور ایکیا  آلودگی های مانند گرد و غبار به داخل بافت های لباس نفوذ نخواهندکرد بنابراین با گذشت زمان کوتاهی نیازی نیست لباستان را بشویید یا به خشک شویی بسپارید.

کاور لباس ایکیا از لیاف بادوام با کیفیت پلی استر طراحی و تولید شده است که نسبت به بسیاری از الیاف در برابر رطوبت مقاومت فراوانی دارد و رطوبت محیط را کمتر به خود جذب می کند در نتیجه لباس ها در مقایسه با زمانی که بدون کاور هستند عمر بیشتری خواهند داشت. ویزگی دیگر این کاور لباس ارتفاع آن است که به راحتی میتوان انواع مانتو ؛ پالتو ؛ کت و شلوار و ....... آویز کرد و تمیز و مرتب نگه داشت.

در هر پک سه عدد کاور با سایزهای مختلف موجود است که  بعداز مدتی استفاده از کاور میتوانید با یک دستمال مرطوب تمیز کنید .

جنس
100% پلی استر
دوعدد سایز
60x105 سانتی متر
یک عدد سایز
60x135 سانتی متر
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...