آبچکان فلزی ایکیا

آبچکان فلزی ایکیا مدل KVOT

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس بدنه: فولاد گالوانیزه ، لاک اکریلیک روشن
  • جنس پایه: لاستیک مصنوعی
  • ابعاد: ارتفاع : 23 سانتیمتر عرض : 29 سانتیمتر طول : 48 سانتیمتر
  • تولید کننده: IKEA
تولید کننده :
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
865,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

آبچکان فلزی ایکیا مدلKVOT مناسب برای قرارگیری بر روی کابینت و در کنار سینگ ظرفشویی ، دارای طراحی هفت مانند برای آبچکان سریع تر ظروف و خشک شدن بهتر و نماندن لکه آب بر روی آن ها از جنس فولاد دارای استحکام و مقاومت بالا .

محصولات مرتبط

آبچکان فلزی ایکیا KVOT یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه برای بانوان می باشد که یکی از مزیت های خوب این محصول در اصطلاح استفاده به صورت رومیزی یعنی بر روی کابینت و در کنار سینک ظرفشویی می باشد تا هنگام شستشو نیازی با بالابردن دست ، چکیدن آب ظروف از بالا و خیس شدن محیط اطراف ظرفشویی و کاببینت ها نداشته باشید همچنین به خاطر پایین بودن آبچکان کودکان نیز می توانند به راحتی به شما در شستشو ظروف و آشپزی کمک کنند و حس مسئولیت پذیری آنان را تقویت کنید . اما از دیگر ویژگی های مثبت آبچکان فلزی ایکیا KVOT طراحی ظاهری آن به شکل عدد هفت می باشد این کار به شما کمک میکند که آب ظروف سریع تر پایین ریخته و ظرف ها خشک شوند همچنین از باقی ماندن قطرات آب بر روی ظروف و لکه شدن آن نیز جلوگیری می کند .

همچنین اگر در یک بازه زمانی به آبچکان نیازی نداشته باشید و یا در هنگام اسباب کشی و جابجایی ، به راحتی میتوانید آبچکان ایکیا را جمع نموده و در کنار دیگر لوازم بسته بندی کنید چرا که حجم این محصول بعد از جمع شدن کم می شود .

جنس بدنه آبچکان از فولاد گالوانیزه می باشد اما برای جلوگیری از خط و خش افتادن بر روی کابینت و یا بریدن دست در صورت برخورد با ، پای آبچکان از یک لاستیک مصنوعی در زیر پایه ها استفاده شده است .

 

جنس بدنه
فولاد گالوانیزه ، لاک اکریلیک روشن
جنس پایه
لاستیک مصنوعی
ابعاد
ارتفاع : 23 سانتیمتر
عرض : 29 سانتیمتر
طول : 48 سانتیمتر
تولید کننده
IKEA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...