توستر کنوود مدل Kenwood TCM01

توستر 900 وات کنوود مدل Kenwood TCM01

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: توستر 900 وات کنوود مدل Kenwood TCM01
  • برند: Kenwood
  • قابلیت: برشته کردن نان, قابلیت یخ زدایی, گرم کردن مجدد
  • قدرت: 900 وات
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
3,910,000
10%
3,530,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

توستر کنوود مدل Kenwood TCM01 دارای دکمه توقف عملیات، دارای پایه برای گرم کردن نان،نوع گرمایش : المنت گرمایشی, نوع کنترل : دکمه ای و چرخشی،تنظیمات کنترل میزان برشته شدن نان : 8 حالت، دارای بالا آمدن کافی برای آسان تر برداشتن نان ها، دارای عملکرد برشته کردن نان , قابلیت یخ زدایی , گرم کردن مجدد، مجهز به سیستم برشته کردن متمرکز برای برشته کردن یکسان نان

محصولات مرتبط

طرز کار توستر نان بسیار راحت است. در مرحله اول تکه های نان را درون دریچه دستگاه قرار می دهید. سپس درجه دستگاه را با توجه به سلیقه خودتان و میزان داغی که از نان تان انتظار دارید تنظیم می کنید. سپس با استفاده از دست، اهرم را به سمت پایین کشیده تا عملیات برشته شدن نان توسط دستگاه شروع شود.

در نهایت بوی نان تازه ای که به مشامتان می خورد گویای اتمام کار است و می توانید نان داغ خود را جهت یک صبحانه شاهانه بیرون بیاورید. خاموش شدن نان توستر با فشاری که با دست به اهرم وارد می شود، انجام می گیرد.

البته باید به این نکته ظریف توجه نمایید که اگر توستر نان را تازه خریده اید و هنوز با طرز کار و میزان درجه های آن آشنای کامل ندارید، پیشنهاد ما به شما این است که از درجه کم شروع کنید. توجه کنید که هر چه ضخامت نان بیش تر باشد باید دستگاه را روی درجه بالا تری تنظیم نمود. نان های ایرانی با توجه به نازک بودنشان نیازمند درجات پایین می باشند.

البته به این نکته توجه داشته باشید که هنگامی که دستگاه روشن است، از فرو کردن هر جسم فلزی به داخل آن خودداری کنید. چرا که باعث خراب شدن دستگاه توستر نان خواهید شد و صرف نظر از پرداخت هزینه گزاف جهت تعمیر، باید زمان زیادی را نیز بدون نان گرم سر کنید. در نتیجه پیشگیری بهتر و به نفع تر از تعمیر است. همچنین دستگاه را در دسترس کودکان قرار ندهید.

نام محصول
توستر 900 وات کنوود مدل Kenwood TCM01
قابلیت
برشته کردن نان, قابلیت یخ زدایی, گرم کردن مجدد
قدرت
900 وات
ابعاد
‎32 x 21 x 20 سانتی متر
وزن
3 کیلو گرم
جنس
فلز ضد زنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...